Tuesday 31 January 2012

Wyzwanie #23 - wizytówka

Witam serdecznie!

Czas na kolejne wyzwanie, tym razem tematem będzie wizytówka/szyld. Forma i rozmiar dowolne, jedyne wytyczne to:

- na pracy musi znajdować się imię (wasze, waszych dzieci, mężów, sióstr, ciotek, sąsiadów... kogo tylko chcecie),
- koronka,
- tkanina,
- guziki (minimum 2 sztuki).

Niech prace naszego zespołu będą dla Was inspiracją :)

Guriana:

Magda(i)Lena:

Martyna:

Ankan:





Na Wasze prace czekamy do północy 13 lutego.

W drodze głosowania wybierzemy najlepszą pracę, której autorka otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wylosujemy jedną osobę, która otrzyma bon o wartości 40 zł do zrealizowania w sklepie scrapki.pl

Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)

Martyna


10 comments:

  1. Świetne prace, każda ma w sobie to "coś" i bardzo ciekawy temat wyzwania:)

    ReplyDelete
  2. Może być nick? :)
    Praca Martyny jest obłędna :)

    ReplyDelete
  3. Ależ piękne, wszystkie co do jednej... Super wyzwanko:)

    ReplyDelete
  4. przepiękne prace!!!:)
    chciałąm zapytać czy "koronka" może być jako serwetka papierowa?:)

    ReplyDelete
  5. Witam:]chyba coś sknociłam wstawiając zdjęcie:] (nr.7)
    http://karola-z-aniola.blogspot.com/2012/02/pierwsze-wyzwanie.html
    Raczkuję "blogowo" i "twórczo" :].Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Witam:]Dziękuję za informację i zrobiłam już wszystko wg zaleceń:]To mój "debiut" -dopiero się uczę. Można już usunąć nr 7 tylko ja nie potrafię-nie mam krzyżyka:]jak już zauważyłam-potrzebnego do samodzielnego usunięcia. Serdecznie pozdrawiam i przepraszam za kłopot.

    ReplyDelete
  7. Dodałam swoją "wizytówkę". Jeśli może być mój blogowy nick, to i ja biorę udział w wyzwaniu :)

    ReplyDelete
  8. Nie bardzo wiedziałam, czy do północy 13 lutego to już dziś, czy jeszcze jutro i z językiem na brodzie... ;)
    Za wyzwanie PODZIĘKOWANIE Design Team'owi

    ReplyDelete